Just Grow fietsenproject

Gepubliceerd op 29 juni 2022 om 12:42

Enthousiaste vrijwilligers werken wekelijks aan het opknappen van fietsen.  De mensen in de omgeving en verschillende hulporganisaties weten ons te vinden. Voor ons is het altijd de vraag of we fietsen kunnen aanbieden, maar tot op heden hebben wij voldoende aanbod.  Dit hebben wij te danken aan particulieren die ons initiatief opmerken en graag hun bijdragen willen leveren.  Fantastisch vinden wij het dat wij op deze manier mensen kunnen helpen.  Ook bij de fietsen geld ons motto; 'Je geeft alleen een bijdrage als je het kunt missen'.  Met de bijdragen investeren we in het fietsenproject, zodat we materialen kunnen kopen om hiermee de fietsen op te knappen. Alle beetjes helpen om vorm te geven aan het project. Zo zijn wij ook dankbaar met de twee fietsenhandelaren die geregeld materialen geven en laats kregen wij spontaan van iemand een elektrische fietsenlift. Geweldig dat mensen zo meedenken  en spontaal doneren.

Just Grow fietsenproject -  Geert Vinckestraat 2, te Steenbergen - dinsdag en donderdag van 10:00 - 13.00 uur.

Met uitzondering van de zomersluiting 25 juli t/m 12 augustus 2022

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.